Welcom Sweetie !!!


Flying without Wings ^(O.O)^

20 January 2013

Senandung Cinta Ku~~ (ReWrite)








Wahai Tuhanku yang maha agung,
Terima kasih atas kurniaan rasa cinta yang indah kepada ku,
Terima kasih kerana masih menciptakan ruang dan peluang untuk ku meniti hari-hari ku,
Terima kasih kerana mewujudkan mereka yang sangat hebat di sekeliling ku,
Terima kasih kerana telah menghantar seseorang yang telah menyedarkan aku tentang hebatnya cintaMu,
Ya Allah,
Aku telah jatuh cinta padanya,
Aku telah tanpa sedar mendambakan kasih sayangnya,
Aku telah menikmati hari-hari ku dengan kehadirannya,
Ampuni aku ya Allah,
Jika cinta ini membuat aku lalai kepada Mu,
Cabut lah rasa yang indah ini dari hati ku,
Lalu lontarkanlah jauh dari hidupku,
Ya Rabb,
Jika cinta ku padanya ini tidak tertulis di dalam lipatan takdir ku umtuk berkekalan,
Terbitkanlah di hati kami untuk berhenti mencintai,
Ya Rahim,
Jika cinta ini telah tertulis akan berakhir dengan berdirinya masjid cinta,
Maka pelihara lah kami dari maksiat,
Pelihara lah hati kami dari kelalaian kepada Mu~~

No comments:

Post a Comment